Pages

Wednesday, June 02, 2010

AWARD TAG FROM MASZLAVISTA


AWARD BERTAG DARI MASZLAVISTA..RAJIN TOL MASZ KASI AWARD KAN? TERIMA KASIH LA LALINKU sory lambat sikit jawab :)

Ada beberapa pesanan dari pemberi award -(TIBE PENING :p)
Copy award nie kat blog korank.
okeh..dah copy!
wat ucapan korang kpd pmberi award dan perasaan korank
OH...terima kasih kerana telah afundi aku sebagai penerima award rase amat berterima kasih tak terhingga sangat kepada masz,perasaan aku tak dapat di ucapkan dengan kata2 tapi ala2 macam pict ni la
(plzzz jangan membenci aku yer semua muhahha)
jawab soalan2 tag nie
1. Ape yang bermain di fikiran anda sekarang
bila MASK kat muka ni nak kering aku dah pening ni sakit pale(aku pening bau mask rose ni huhu)
2. Apakah nama samaran korang
ezy  kadang2 boleh jadi erra fazira macam mana tu(tipu2)

3. Berikan 3 orang yang anda sayang

1. my chenta eddie anwar
2. my princess elysha maisara
3.semua family2 dan rakan2 aku

* yaaa aku telah berjaya gabungkan jawapan no 3 itu buat2 tak perasan erk*

4. Panggilan untuk si dia
yunk tapi kalau kat msg gila getik i u i u nyampasss

5. Hadiah yang korang impikan dari seseorang yang istimewa

saya impikan hidup dengan dia sampai ke syurga nati(dalam hati ada taman tihtith wink***)

6. Blog mana yang korang suke visit n yang leh aku follow gak

mana yang aku follow dan yang aku letak kat bloggers nya list korang memang power(wah tibe)

7. Tag kan kepada 15 orang rakan blogger anda

aku bagi kat semua kat jawapan no.6 aku lalalala



P/S:laaaaaaaaa dah abis masz kasi lagi taG hehhe
Photobucket

3 comments: