Pages

Wednesday, June 09, 2010

ABANG LAAAA PUNYA CERITA

muhahaha tadibasuh baju sekali aku terperasaan sesuatu first time aku jumpa baju made in BANGLADESH...di sebabkan first time haruss aku lakarkan sejarah di blog pink ku ini muhahha macam nak lempang tak :P

yang lagi best ini adalah baju elysha muhahahh(dan-dan cakap baju elysha eh betol tau)

ini adalah elysha yang baju dia made in BANGLADESH  tu..poyo betol la aku tengok budak ini
 kami tak sabar tunggu 11 haribulan makan bola tido bola bola bola  1 kepada bola bola 2 over over

tak kesah la nak conteng2 buku diari tahun 2007



tidoooooo
dari entry tadi aku update sekali pasal perkembangan elysha :)



Photobucket

3 comments:

  1. hum..ade gak made in bangla...hehehe

    ReplyDelete
  2. hik3. comel je. pandai dia curi perhatian

    ReplyDelete
  3. mama_auni:ada woooooo aku pon baru tau heheh

    nana:dia gedik la nana hehhe

    ReplyDelete