Pages

Monday, May 31, 2010

TIRU MACAM KAMI

isnin semua...ok rajin2 kan diri semua walau pon semua muka agak macam malas jer aku tgk ni :) ok kali ni juz nak kongsi sama2..ermm korang tido malam2 pakai stokin tak?????cubala try pakai stokin sok pagi kompem bangun kaki rasa ringan saje bagus juga untuk kesihatan badan...dulu masa bujang2 slalu la aku pakai kira pekara wajib sebelum tido la....sejak dah kawin ni haremm sudah tak penah...now baru nak mula kan balik sebab kaki asik selalu sakittttttttttttttttttttttt jer(wah panjang sakit tu menandakan memang sakit ok) harusss aku kena ada geng mau buat baru semangat kalau dulu geng2 aku adalah budak2 umah sewa aku semua suka stok tayang stokin bajek2 cute nyampah,pastu bila dapat geng my chenta asik cakap kenapala anak ngan ibu suka gedik2 ni(dengkila tu tak leh gedik sama stokin dia tak cantik)...ni aku dapat gak cari gengnya seeee da gambar la ok macam ahli kunfu pon ada aku tgk kita orang ni wacca...

ok dah dapat geng dia nya stokin harusss warna hitam sbb aku malas basuh berkali-kali(wahh malas)sbb dia suka jalan sini sana rumah aku tu banyak habuk cepat jer kotor lantainya...pastu nak tunggu aku mop sebulan belum tentu sekali :P (bagus rajin)

elysha tengah pegang kek batik yang baru beli kat pasar malam huhuhu nyum nyum....

P/S:mari tiru macam kami...
Photobucket

5 comments:

  1. cute jer kaki tu...hehe... :)

    jom ke APA KATA HATI pulak,
    IKAN SWEETSOUR & SUP TULANG

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. hehhe macam nak gi kungfu jer kan...ok i masukkan sekali link awk dalam bloggers saya ok....

    ReplyDelete
  4. kalo ade econ sdap ah pakai sock ,, eh, ingat u pakai sock yg tebal.. yg ni sock yg tuk berjlan jer... kih kih

    ReplyDelete
  5. amboi berpesyen stokin lak eyh..hahaa

    ReplyDelete