Pages

Tuesday, May 18, 2010

TAG DARI MAS

Da' Emancipation 0f MaszLaVista TAG
1). Apa yang anda akan buat bila anda tahu member anda tikam belakang anda?

aku pusing belakang terus tengok sikit muka keji mana yang dah tikam belakang aku ni,biaser dia ni nak kena tembak hape..."bagi aku biarla orang nak buat apa pon tapi aku tetap cuba buat baik,sejahat jahat dia buat aku,hurm aku akan cuba sebaik baiknya dengan dia"(cayerrr wehh :P)

2). 6 orang di hati anda?

*my chenta@my hasben
* my little princess elysha
* mak-ayah
* abah (FIL)
* my all family
* rakan rakan saya :)

3). Anda rasa anda comel?

~biaser saja saing-saing juga la ngan erra fazira tu tih tih tih(gelak sopan2 malu gitu)

4). Single or taken?

~Taken sudah kepunyaan khalid jamlus eh tersasul lak eddie anwar (kalau my chenta baca blog i ni kompem balik umah sengeh2 eh eh yunk u puji i dalam blog u yerk huhuhu poyokan dia :P)

5). Blog yang anda suka?

~semua best meletop luff u oulss soooo mucchhhooooooooo!!!

6). adakah bilik anda kemas setiap hari?

~jujur okies....sederhana saje nak kate kemas sangat hari2 adalah gak sepah sikit(sikit aje tau)....biasa jer sederhana :P(ayat habis hati2 still takmo cakap bilik tak berape nak kemas :)!

7) Lagu terakhir yang anda dengar?

lagu BLOG  ini>>>>>>>>>>try klik :P

8). Last text message?

~akak EL tak gi kerja anak akak tak sehat demam tolong kasi tau cc(kat member opis aku giloss malas nak msg cc aku :P nakai)

9). Last phone call?

~ngan my chenta..haha....yunk u puasa ker ari ni??jadi ker u puasa??(saja la tu nak menjatuhkan semangat aku tuhh gigih aku bangun sahur pagi2 :)
10). Hari terakhir anda menangis?

~kat pizzahut portklang masa makan sana ,masa ari ibu haritu,masa  tukan  bz kan sekali aku tengokla sorang mamat ni kesian gila kat dia turun naik tangga nak dekat 50 kali wooo anta pizza kat orang urmmm sian la sangat2 mesti dia penat tapi demi kerjakan....muka dia sangat baik wehh mamat tu(sambil2 tu teringat kat adik aku still keje kat KFC lagi pas bis spm ri tu huhu sian dia)bergenang mata aku(eh tu bukan nangiskan ;p)

11). List lima color favorite anda?

*merah jambu bu bu
* putih
*gold
* turquoise
*hijau

12). Orang terakhir anda ber-YM?

~ngan member sekolah aku dulu cerita pasal takaful insurance ,aku macam berminat itu pon guna by email sajorr cozz dah lama tak bukak YM...

13). Game paling anda suka?

tak der yang paling semua i likeee dah nama game....:P

14). Adakah anda peminat MCR?

~Maikemikelromens ke?? sumpah minat giler sangat2

15). Apa perasaan anda jawab tag ni?

~seronok ! macam nak makan

16). Anda rasa tag ini best?

~best woooo!!! so di sebabkan best aku mau korang pon rasa best bersama sama lihat sapa yang kenaaaa..

17). Tag lagi 10 orang

*eza
* cam
* ayu
* kniedaz
*ida
*jue
* fara
* hafiz
*mummyar
*amy



Photobucket

5 comments:

  1. panjang giler tag ko..nti aku rahjin aku wat lor..

    ReplyDelete
  2. wah..wah...ade beberape patah perkataan aku telah diterbitkan disini yer...kekekeke

    ReplyDelete
  3. wakaka....mak copy paste nok kat blog kamu agak2 mak malas pk mak sayunk nak delete wakakak

    ReplyDelete
  4. ezy pemalas! wakakaka...

    ReplyDelete
  5. Eh bkn malas cuma kurang rajin sajeee :P

    ReplyDelete