Pages

Wednesday, May 12, 2010

MIA SARA@AMANI

MIA SARA


ada sapa2 kenal tak dengan budak chomel ni???????kalau aku tepek pict ni semua mesti tak berapa nak perasankan....

kalau pict ni????

haaa ini la senang MIA SARA  adalah AMANI


miasara ni pon siap ada facebook lagi ...ok saje jer aku nak jajer pict dia masa kecik tu....itu pon aku rembat kat facebook dia....gi la jadi fwen dia oulsss...chomel kan adik maisara ni....cam mana la ending adamaya kan oulssss....

P/S:SELAMAT MENONTON ADAMAYA(wahhh aku ni dah gupe macam PENGARAH cerita ni pulak)
Photobucket

No comments:

Post a Comment