Pages

Tuesday, May 18, 2010

LIBRESSE





LIBRESSE
siapa dah TRY
HARGA dia pon sangat la ok..
packaging dia CUTE
iklan dia pun BEST
model dia BAGUS

Photobucket

4 comments:

  1. dah best jugak....murah gileee koo..mari beli tih tih(aku suka gelak sopan macam ni la sekarang maklumlah kena jage adab2 semasa puasa tih tih tih nyampah tak)

    ReplyDelete
  2. aku setia pade carefree walopon aku mencik ngan model nye yg beridong kembang tu ..

    ReplyDelete
  3. hehhh.....aku biase whisper...setakat ni tu jer yg terbaek aku rase....tp yg ini ok gak aku rase

    ReplyDelete