Pages

Sunday, May 30, 2010

KORANG SUKA TAK JADI BLOGGERS

Kalau tanya aku..aku jawab sukala sebab nya banyak..dan sebab-sebab aku tu..aku rasa sama je macam sebab-sebab korang..bila kita berblogging ni..secara tak langsung kita leh kenal kawan baru betol tak semua..tau pasal aktiviti dia..pasal anak-anak dia..pasal kerja dia..pasal kawan-kawan dia..tau juga masalah yang di hadapi(hehe bz body sikit)tapi ada setengah2 masalah tuh ada juga bloggers yang suka  kongsi bersama-sama,Korang rasa macamtu tak??..bila kita dah tau semua pasal tu..kita sebenarnya dah rapat macam isi dengan kuku(tolong potongkan kuku boleh)…kita sebenarnya dah take care each other tandanya.kita sebenarnya dah macam best friend leh tepuk2 tampar gitu(jangan kuat2 tau)..kadang-kadang dalam tak sedar kita dah membantu kawan-kawan kita tambah side income dia mana2 yang ada on9shop tu(waaa kita leh jadi seorg yg pemurah)..Tak ker mulia kerja kita ni? memanjangkan silaturrahim..melapangkan dada kawan-kawan..saling ingat mengingati..saling perturunkan ilmu didada..serius aku cakap..aku sangat suke blogging…sampai kalau tak buka blog sehari dua hari tiga hari macam ada yang tak kena jer,Korang pun kan kan?tapi ingat juga jangan lah kita berblogging sampai semua benda kita abaikan..dimana kamu seorang ibu jalankan dulu tugas2 anda,seorg pekerja(takpe kalau tak buat kerja kalau nak layan blog aja pon boleh aku kasi eh tu aku wakakka kadang2 kalau dah buhsan tahap gaban ngan kerja ni tapi kebanyakan entry aku dah siapkan malam2 hari esok datang kerja terus post alamak pecah rahsia maksss noks)kepada student(suka aty korang la kan if kalau gagal subjek apa2 salahkan diri korang pastu update kat blog korang,korang sangat kecewa dengan result korang ada lecture dengki nak bagi markah tinggi kat korang maki lecture tu puas2 hehhehe(plsss jgn buat macamtu) ok la dah banyak terpesong aku ni...maklumla kepala dah tingtong ok saya mau beradu saya penat balik dari kedah tak ilang lagi ni(poyooo jer baru gi kedah dah macam gi london lak penat nya aku ni heheh :P)..ZZzZzZz

Photobucket

2 comments:

  1. hehhe...tol tu ezy...kita leh tmbah kawan kan?moga2 leh kawan smpai bila2....walaupn x bersua muka....leh tlg kawan2,walaupn cuma pendapat...ye tak?

    ReplyDelete