Pages

Thursday, May 13, 2010

KEMBALI KE TEMPAT ASAL


ohhhhh aku di TAG!!
ker
oh aku di suruh KEMPEN !!
ni MASZ
tak kesah la mane2 kan....ko pon kasi tepat pada masanya di saat Aku cam
tengah pikir apa la nak di  hupdate ni...

TAJUKNYA---Kembali Ke Tempat Asal (macam tajuk lagu nasyid kan insaf insaf)


Cerita Pertama

pict Troli ni apalah kena mengena dengan tajuk ni letak pict  troli kt semak samun tu bajek cute la pict tu...eeee tak paham aku,tapi tak per aku buat2 paham.Aku dah la menci dengan troli ,dah la suka kasi karen lebih kat aku...pastu dapat lak troli yang tayar dia tak wat aligment peh siksa aku nak tolak troli serupa macam aku tolak lori satu pastuuu ikut suka dia jer boleh kona kirii jer kanan tak mo,dan2 bila lalu kat tempat macam tastangan ker kasut baju elysha  ker suka kona2  ke arah itu,pastu mula la aku nak beli pastu mula la aku dapat ceramah free huh mencii(ni semua salah troli salahkan troli kena terima troli punca aku jadi begitu)tapi betul weh kadang2 aku takder niat pon nak kona ke arah tu....plss la giant tesco carrefour dan lain sila buat aligment kat troli2 korang boleh...Ok mungkin itu adalah salah satu sebab troli tu di campak kat semak samun sbb nyampah sangat...
aku pon selalu gak buat perangai letak troli belakang kereta org pastu bila da next pula aku kena kecoh macam mak bedah la mulut aku maki2 bagai padahal bukan aku yg bawak kereta hhehe...
pastu adalakan org nak kasi musabah diri pulak dia cakap itula balasanya untuk orgg macam aku...
 bluekkk so kalau pakai troli pulangla kat tempat asal yer(tapi kalau aku ambik troli tu kat belakang kereta orang apalah salah kiranya aku pon pulangkan kat belakang kereta jua heeee)


Cerita Kedua
KLANG...dah 6 tahun aku duk sini.. jalann kat klang ni yang aku tau jalan nak gi opis aku jerr,cakapla apa nama tempat semua aku tak tau walaupon aku dah nak dekat 6 tahun kerja kat klang cakapla apa nama tempat pon kat mane nak gi memang aku tak tau(tapi sekarang dah ok sikit tau la jugak bayak tempat bila aku dah kawen dengan orang sini)ok ok aku bukan nak cerita pasal tu...aku nak cerita pasal KLANG ni ramai sangat RANGGA(pelakon ada apa dengan cinta)DUTA(vokalis kumpulan sheila on7)ROSSA pon ada KRISDAYANTI apalah kurangnnya(gilosss klang banyak artis dari seberang weh kagum aku)....ok u oulsss paham tak apa yang di maksudkan???pihak yang berkenaan sila lah Kembalikan Mereka Ke Tempat Asal plssssss

Cerita Ketiga
Ingatlah asal usul kita,usahla nak di banggakan dengan rupa paras yang cantik kerana ia hanya sementara dan harta yang banyak yang kita ada pangkat yang tinggi kita sandang,kerana satuhari nanti kita semua akan pergi di tempat yang sama .. kita akan dikembali ke tempat asal kita tak kisah la siapa kita ni..

tag 3 orang!
AYU
CAM
JUE

Tugasan Pemblog:
Sampaikan sebarang kisah/pengalaman/cerita/tazkirah/pendapat mengenai sikap untuk mengembalikan semula barang yang telah digunakan ke tempat asal. Setelah entri anda siap, sila tulis di ruangan komen tentang link entri anda. Jangan lupa tag 3 orang lagi untuk melakukan perkara sama.

Boleh ye.. P/S:beress....
Photobucket

No comments:

Post a Comment