Pages

Tuesday, May 25, 2010

HOME SWEET HOME



Sekarang ni pemes tol ibu2 yang nak rumah macam ni kan eh saya pon tak terkecuali ok...bestnya kalau dapat rumah macam ni kan....
kalau dapat rumah macam ni kompem aku tak gi mane2 nak sopping bagai eishh duduk rumah ajer kejanya nati
tak yah gi holiday jauh2 kat umah saja lagi afdal jauh2 buat abis duit sajoo :P
muhahhah itu hanyalah ayat pancing dialog nak kasi  cair huhu
dan akhirnya dapat la gak barang 3 4 barang yeeeah...ekekek cannot waittttt....bila la nak sampai ni  lalalalala
tak sabar nak letak2 tak rumah pastu boleh tak aku snap nak jajer sket kt blog hauwwww nyampah kan...
Photobucket

4 comments:

  1. ok nti leh kitorang datang umah english stailo ko..hehehe

    ReplyDelete
  2. en ilham:cantek kan :)

    mama auni:wakak yela mari la datang nati :) ko datang umah aku masa raya tu jer huhu...:P

    ReplyDelete
  3. tgu perabot baru ko smpi baru aku pegi..bole..wahahaha

    ReplyDelete