Pages

Monday, May 03, 2010

HARI PERTAMA DAN AKAN MENJADI SETERUSNYA

halooo pagi oulss...hogehh hari ini hari yang paling merisaukan aku,elysha first day @ TASKA AL-RIDHA....aku yang cuak bagai...malam tadi tak senang duduk aku, tido apatah lagi..boleh ker anak aku dengan suasana baru ni suka ker dia,takut dia kene buli ngan budak2 lain macam2 la aku pikir,boleh ker dia berkawan-kawan...coz my elysha tuh sangat la lemah lembut lemah gemailai gitu nak tggu dia duduk jer aduh anak sapa la yang sopan ini(sumpahhh bukan ikut perangai aku muhahah aku sangat ganass)korang bayangkan 2 hari ini aku tengok abah dia asik ajar dia bertumbuk sajooo wahhh(abah dia lagi over takut aku rase)ok pagi tadi aku bangun makaiii sangat awal hogehh...dah siap settel semua,abahnya pun  dah siap,baru kejut elysha...ok gerak terus hantar kat taska,anak aku masuk dengan tenang capai bola gelak2 baling2 bola sampai aku lambai2 nak bye2 pon dia buat dekkk jerr.....hek ele kalau aku tau malam tadi aku tidur dengan tenang laaaaaaa....elyshh buat ibu risau tau...



P/S:saya sangat ngantok mau tido bolehh

Photobucket

1 comment:

  1. hahaah..die lagi suke dapat jumpe kawan2 baru..hahaha

    ReplyDelete