Pages

Thursday, May 20, 2010

OH MY DIOR DAN RAMA-RAMA

Horay horay horay horay lagi.....
Suka macam nak lompat2 sampai kat awan pastu jumpa dania(apakah ini)
ok cakap lurus teruss la kan tak mo belok sana sini kan...aku ni dah lama mengidam nak tukar sliding door

nya langsir hurmmm ala ala latok gitu eh bukan ala ala cute melatopnak beli kain nak hantar upah punya la malas nak gi nagoya jakel kamdar ikea la bagai...aku nak yang dah siap jer ada?? kira macam dah bayang langsir tu kat kepala otak ni pastu ting ting ting ada depan mata huhuhu(aduhh giloss)
ok ok tak yah taip panjang2 la kan sampai batery laptop pon boleh ada lampu2 oren nyala2 kesimpulan nya aku dah jumpa itu langsir la ana suka la suka sangat la walaupon haku tau my chenta dah buat ala2 muka nyampah ngan langsir tu muhahah i like kasi dia nyampah eh apa ni napa pilih warna putih kenapa ada rama-rama kenapa bla bla bla(tapi lepas aku gigih pasang dia yang over lebih gedik lak usik langsir cittt)
saya suka,kalau u oulsss tak suka x pe la x yah beli ok :P


ok kali ni macam nak pengsan jap 1 jam.....my wish list kat tepi tuh dah di tunaikan OMG my dear thankzzz
amani code tu my chenta punya..huhuhu jeles dia mau beli juga
aku amat giloss meroyan bau amani code itu sumpah sedap wehhhhh dulu dia penah pakai jap pastu stop dah habis  ni beli balik huhu i like...OH MY dior addct mmg dah lama abis nak dekat 1 taun lebih now baru dapat beli nangis wooo nak beli guna duit sendiri (rugi2)lalala


Photobucket

No comments:

Post a Comment