Pages

Tuesday, May 25, 2010

CAMPUR

haloooo my love pinkyssss blog(jgn buat muka nyampah yer ,tau la korang tak suka pink) warna pink adalah salah satu warna kegemaran Baginda Rasullah. tau untuk siapa2 yang tak tau lagi tu....
ok dan tak lupa juga kepada rakan blog yang selalu  jeguk2 kat blog aku yg ala2 jer ni...tanpa korang siapa lah aku eceh jasamua akan ku kenang sampai akhir hayat wahhh gitu macam ucapan shahir di malam dia menang AF ari tu(saya sokong shahir juara i likee)
ermmm nak cerita apa yer(aha sangat keji baru nak pikir mau tulis apa)
ok  idea dah mai mai mai...saya mau mai kedah diz jumaat la my adik ipar ku nak langsungkan majlis pertunangan ngan orang kedah wahhh ni chek nak habaq ni dia dapat orang kedah naaa(eh sal aku tukar lorat kedah lak ni)
untuk pengetahuan u oulsss la kan haku dak penah lagi mai kedah
sebenarnya dalam banyak2 negeri kedahtula satu2 nya aku belum tinggalkan jejak lagi heeeee walau pon
dah nak dekat 26 tahun hidup woooo
(tp my chenta lagi la byk giloss jb penang perlis semua bagai tak penah pegi gila malas jalan mamat tu)
paling jauh dia penah drive nak tau kat mane ok bagi aku gelak jap cam org hilang pedoman tihtihtih.....paling jauh adalah seremban hogehhh itu pon lepas kawen dengan aku kena balik kampung aku raya sana.....itu pon dia dah cakap jauh bla bla bla bla(aku wat muka pelik)
Patot la bila selangor ade game bola semangat gila mau pegi sokong bagai siap2 pakai baju selangor mau gi stadium shah alam cittt nyammpah i (sbb aku tak suka g stadium bising heee pecah gegendang telinga aku nati)maklumlah orang tak  penah keluar  dari selangor(ermmm ada kena mengena tak cerita aku ni cam tak kena jer ayat ni)
waaaa dah jauh melalut ni aku nak cerita minggu ni aku bz sebab adik ipar aku nak tunang dengan orang kedah heee mendapat la nati raya rebut2 mau balik kg jauhhh wooo
khamis malam kami bertolak ramai gila yg pegi padahal baru nak tunang ni tapi aku tau semua niattt arah tuju semua bukan kat satu tempat tu aja semua tengah pikir pas majlis kat mane nak tabur2 duit ni erk(sopping time la)
mana tempat best??????mana makan bestttt????mana tempat cantek ambik gambar????
mana mana......
pesanan tok2 kaum2 lelaki wanita adalah pencita shopping jagan pisah kan mereka plssss tak sanggup kami...
makan tak lalu nati...tidur tidur ayam jer nati...masak pon macam malas jer nati(wakakak tibe2)

pict ni tak ada kena mengena dengan entry ini tapi ada kena mengena dengan blog ni(saya g#$%k)


P/S:KEDAH nantikan kedatangan kami yehaaaa

Photobucket

2 comments:

  1. heheheh..kami akan datang jugak...

    ReplyDelete
  2. Salams..untuk yang ada anak-anak umur 7 tahun dan ke bawah sila layari ini Games Pendidikan bercirikan Islam Untuk Anak Anda

    ReplyDelete