Pages

Monday, May 10, 2010

AMBIL KESEMPATAN

haloooooo malaysia..........
tiba2 dapat sinar lak nak hupdate blog(gilee poyo sinar)

haaaa si gedik ni dah pandai dah tunjuk2 barang(suami aku pon gedik gak tu tunjuk2 bagai ajar anak dia)...tak kesah apa pon di bantai jer tunjuk asal jalan jer tunjuk asal jalan jer sikit troli aku tolak tu tunjuk lagi....adoiiii ni la hobi terkini dia....
pastu aku ni kan penyibuk sikit yunk yunk u tengok elysha tunjuk2 mainan la barang la apala ehh beli kan laaa sian dia tau(muhahha paww abah sikit suka aku)
abahnya pon oooo elysha mau ini kaaaa
dalam hati aku wahhh pass ni nak bawak elysha kat tempat barang2 aku  laaaa suh dia tunjuk2 tanpa henti shampoo,baju,kasut.tas tangan(agak2 abahnya rela tak beli barang2 ibu sekali  ngehhh)
P/S:ambil kesempatan sikit kt elysha
Photobucket

2 comments:

  1. wah..pe lagi bisik arr ngan elysha suh tunjuk barang ko..hahaha

    ReplyDelete
  2. aku nak bisik suh tunjuk i phone bole muhahah

    ReplyDelete