Pages

Monday, May 10, 2010

AKU POWERPUFF GIRLS

RAJIN....rajin nak hupdate lagi...tadi aku cerita pasal aku tolak troley , tiba2 aku teringat satu kejadian sebenarnya bukan satu tapi sejuta kali sudah jadi benda ni.....u oulss penah tak kena electric shock,
tengah syok2 tengok barang
tibe2 aku cam org kena sawan jap 3 saat..terus  lepas troley muhahha gilee benci tau
suami aku siap cakap lagi eh ni dah kenapa..
ehh ehh i kena electric shock la
laaa tipula tah pape tah dia ni 
blueewwwkk aku serius tau mana ader tipu
tak caya nak dekat 4 kali aku pegang jer troley bodo tu kene electric shock eeee nyampah...
macam electric dalam badan dah terlebih sudah(bukan lemak hogeeh)
weeeh korang penah rasa tak??????
lagi satu kalau aku pegang mesin basuh tu yang buat kadang aku nyampah nak basuh baju tu (eceh alasan )
yerla tibe datang sawan 3 saat ...
pastu tv tapi tv kadang2 la ada banyak lagi aku lupa....paling kerap troley laaaa
adakah sebab aku ada kuasa luar biasa yang aku tak tahu








adakah aku salah sorang ahli POWERPUFF GIRLS(ok sila muntah semua sila sila)

Photobucket

2 comments: