Pages

Wednesday, May 12, 2010

ADAMAYA

ADAMAYA
MAYADAM  
pun boleh kan



Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah

CERITA INI TERHOT DI ABAD INI....
mesti ramaikan layan cerita ni...mesti ade yang rasa nak lempang maya (boleh kaa itu macam)...
cerita dia ok la best la juga boleh la layan petang2 pas balik kerja..
aku suka tengok cerita ni sebab dah elok2 ko tengah bengang2 sedih2
bila dah abis cerita aku boleh plak gelak2 cam kera sumbang(ayat apa ni) pasal bila setiap  last episod cerita ini
dia ada tunjuk mana babak yang tak boleh blaaaa kira macam silap la....
makanya setiap kali pas jer tonton cerita ni aku selalu happy(ko dah kenapa ezy)
:P

Photobucket

1 comment:

  1. cute tol budak nih...sapa la mak bpk nya..sure cantik dan hensem kan?hehhe

    ReplyDelete