Pages

Tuesday, April 20, 2010

UPDATE

Hye oulss....juz nak update pekembangan my elysh bolee :) tak lama lagi umur dia nak 1 year yeayyyy



♥dia  dah pandai bawak kereta :P,dia juz duduk diam2 sajoo sambil sengeh2 macam bajek cute n abah dia yang gigih remote control kan kereta merah tu


♥dan nak tumbuh gigi yg ke 5 6 7 8 mungkin sebab elysh tgh demam ni.....(tiru gigi aku anak aku ni)
♥dah pandai panggil abah...mama hurmm ibu belum  boleh panggil lagi buuuuu buuu jer pandai seperti mengebooo aku jer cara dia panggil....pastu dah pandai cakap NAH bila susu dah abis isap...yang terbaru ni dah pandai cakap babap sebelum aku cakap dia dah cakap dulu dah...geleng pon dah tau....dengar lagu joget2 pon dah boleh huuuuu gedik
♥luv bile kite ckp sayang sayang .. elyshh akan lentuk2 and hug mickey dia ;)
♥rambut makin panjang yeay bole toncet

♥dah boleh dah nampak dia senyum kalau tak haremmmm susah mau senyum budak ni
♥dah pandai potpetpot  bla bla bahsa dia
♥dah pandai kasi barang kat kita kalau kita minta
♥suka betol kalau nak kuar jalan2(macam aku ;p)
♥nakai

ok enough


Photobucket

2 comments:

  1. hehhe...budak tomei ni...geram nyer pipi dia...ajak mama g jalan2 lg tau

    ReplyDelete
  2. wah udah pandai naik kete yerk..huhuhu

    ReplyDelete