Pages

Monday, April 26, 2010

TAG 8 8

Taraaaa...ok saya mau jawab TAG dari MuMmYaR



1. Go to your photo files, select the 8th photo folder.

**done

2. Select the 8th photo in that folder.

**done

3. Post that photo along with the story behind it.
**done

4. Then challenge 8 blogging friends to do the same

1-ieza
2.maszlavista
3.kam
4.ayu
5.hafiz
6.kniedaz
7.jue
8.

ini adalah pict kat folder ke 8 dan pict ke 8.....pict ni macam ala2 tak jadi tp aku still simpan lagi hamat malas nak delete2....hurmmm sebaik aku simpan x delete dis pict rupanya oneday ada jugak la story2 yang boleh di kenang2 nak tau kenapa masa ni aku melawat arwah nenek kt hospital seremban,ini kat bilik yang nenek duduk,hujung last year mase ni...arwah nenek suka sangat jumpa elysha masa tu(hurmm maklumlah cicit yg pertama)...semoga arwah nenek di tempatkan di kalangan roh2 org beriman...rinduuuu nak dengar suara nenek :(


P/S:no 8 tu tak kesah haku kasi kat sesiape yg jenguk2 kt blog hini bolehhh ambik jer jgn malu2 :)
Photobucket

2 comments:

  1. name aku maszlavista..yg ko letak mastalavista tu sapo?? kan aku dh perasan nih!

    ReplyDelete
  2. muhahaha maklumla mak dah tua noksss heeee

    ReplyDelete