Pages

Wednesday, April 28, 2010

SHAMPOO PALING BEST PENAH KORANG GUNA

ok entry kali ni kita berlawa lawaan dan berwangi wangian...sebut jer shampoo sangat sinonim dengan perempuan kan stok untuk penjagaan rambut la katanya rambutkan mahkota wanita ngehh,ok bershampoo juga adalah perkara wajib kita buat masa mandi selain cuci muka...ok oulss korang pakai shampoo apa?suka shampoo tu sebab dia memang la buat rambut senang di urus atau sebab suka bau dia dan mana la tau beli shampoo ikut trend or pengaruh2 iklan,pilihan shampoo ni tak kesah la shampoo korang tuh jenama yang gah2 ker yang biasa2 ker itu terpulang kat korang ikut kemampuan dan ikut suka korangla kan :P..haaa ingat lagi tak shampoo pertama sekali yang korang pakai,ingat tak?ok juz nak imbau2 balik apa la shampoo pertama yang aku try n sehingga kini apa plak shampoo feberet aku....but tak termasuk shampooo pertama masa baby2 ok....ala ini kira shampoo pertama yang korang rase korang macam dah besar la dah macam nak jadi anak dara gitu....



MUSTIKA RATU---ini new packaging dia lama punya desinge tak dapat lak cari pict dia...ok ni shampoo pertama aku try...ok kenapa mustika ratu sbb mak aku guna shampoo ni so aku pon join sekali la guna walaupon mak aku dah bagi amaran awasss x kasi guna shampoo dia, tapi aku tetap dengan pendirian nak guna jugak siap mak aku cakap shampoo ni untuk orang2 tua jer  budak2 tak elok guna shampoo ni nati rambut rosak(mak padahal orang guna shampoo ni rambut orang lagi betambah lembut lagiii tau )muhahhah abaikan nasihat mak(degil2)walaupon makaii bau shampoo ni sumpah aku tak suka dan cuba elak kan kalau nak shampoo di malam hari bawak2 berfikir dulu, ngeriii wooo bau dia..
CLAIROL HERBA ESSENCE--wahh semua dah packaging baru la...ok ni shampoo kedua aku pakai yang ini aku paksa ayah beli muhahha...masa tu shampoo ni baru kuar iklan teros jatuh cinta dengan botol lama dia dulu,sekali bau dia pon besttt sangat tak macam shampooo mak jauh bezaaa wooo....
PANTENE--ini adalah shampooo harusss tipula sapa tak penah pakai shampoo ni kan sebab shampoo ni memang la hottt ogehh :),tapi malangnya aku tak suka bau dia lama2 buat aku pening...gilosss tingtong aku pakai shampooo ni tapi kalau terdesak pakai ajer


VIDAL SASSOON--ni wish list aku tau masa  kecik2 muhahha shampoo ni  macam mahal dulu betuah ayah nak belikan...dulu botol dia warna pink iklan dia sangat la aku suka siap potong rambut macam model dalam iklan tu (hhaha cepat terpengaruh)last2 dapat gak paw bapak aku suh beli shampooo ni.



SUNSILK--new packaging dia nice jugakan...shampooo ni adalah shampoo paling banyak penah aku ader ...kenape???sebab dulu mase shampoo ni baru nak pemes aku wat part time sabtu ahad promote shampoo ni kat jom heboh la kat giant la kat semua pelusuk loh....dah kate promote stok dalam tangan haruss adaaa kawan2 aku pon keje gak part time ni siap kalau masing2 ambik(merembat opsss) shampoo ni kumpul2 dua taun wooo tak yah beli sumpah tak tipu....siap sedekah2 lagi kat opis la kampung la muhahha sangat jahat tp baik aty..


DOVE--mula2 suka lama tak suka....pening lak bau dia


HEAD&SHOUDERS--akan pakai shampoo ni bila pala sik pening kalau pakai pehh segar bugar beb...paling best pakai masa bulan puasa aku slalu buat cam tu heeee

wahhhh panjang ko entry ni  macam  ketapi sudah,ok ni ada 2 shampoo yang aku bertahan...shampoo yg lain2 aku tak hengat tu abaikan jer la yer...ok dua shampoo ni memang feberet aku dan shampoo ni adalah shampoo yang menginsafkan aku wahh kenapa?bila rambut dah rosak slalu colour wat perm streeet bagai ini adalah shampoo terbaik huhuhu tok org2 seperti aku :P....




TRESEMME DAN LOREAL


P/S:shampoo di bilik mandi shampooo
Photobucket

1 comment: