Pages

Friday, April 02, 2010

HARI JUMAAT PUNYA CERITA

Tadi kuar berpoya poyo jap ngan member aku nih wah dah macam2 gossip dah aku kumpul ni tak mampu dah ni nak simpan hehe dan aku tau dia pon dah berkoyan koyan guni cerita nak story mory kat haku,pompuan tuh nama jer keje kat klang tak jauh dari opisss haku tapiiiii dia buat2 tempat keje macam nun jauh kat perlis nunnn jauhnyer opis dia dari opis aku.....soo dah del tempat huhuhu di juscoo bukit raja sajooo karang kalo kasi tempat bukan2 mau member aku ni sesat sampai ke johor plak opis sebelah opis aku ponnn tak tau jalan nak masuk opissss aku kat mana wahhh ko amat keji la lily cari pintu masuk opis aku bolehhh?haaa kan dah kene maki ngan aku heheh alih2 aku suh jer suami aku hantarrr kat jusco...
pastu teman dia pegi WAtson gi beli shampoo bawang(sumpahh aku dah gelak2 macam pontianak dah masa dia cakap dia nak beli shampoo tu huhu)
apa la lagi pompuan ni nak beli...


Beef-Bolognaise-Spaghetti(Lily makan)

Chicken-Macaroni-Cheese(aku makan)

sambil2 makan gossip2 la kami ,kami becerita ceritun pasal sorang member aku ni hurmmm dia sangat tabah menghadapi dugaan dugaan allah....biasalah ini pasal konflik rumahtangga yang telah sampai ke satu tahap sampai naik mahkamah becerai ya allah jauhankan la aku dari semua ni....punca2 nya adalah orang ketiga hurmm kenapa la suami dia tak boleh pikir pasal anak2 dia tambah2 yang baru lahir ni orang sepatutnya gembira sambut kelahiran anak kedua tapi ko sebuk dengan pompuan lain n sebuk nak beceraikan isteri ko lepas habis pantang ...ya allah kelu aku nak berkata2 dah...now member aku tuh dah selamat di lafazkan perkataan ituuuu....semata2 mata sebab orang ketiga to perempuan kejiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii tuh takpe hari ni hari kooo allah tu maha adil......

yang cik lily ni sampai takut nak kawin dah dengar2 cerita macam ni hehheh minah ni tengah pening gak ni maklumlah org nak kawen macam2 nak kene fikirkan mak andam la pelamin la makan2 la tema colour apa la kawin natiii (wahhhhhh makkk peninggg nokssss mak penah rase mase mak nakk kawen dulu cukuPpPp la hamat bzZz n pening hehheh)hahha hambik la ni turn ko plak lily selamat berpening peningan...lalalalalaa

Photobucket

No comments:

Post a Comment