Pages

Thursday, April 29, 2010

CONTEST IBU KAULAH SUMBER INSPIRASIKU

 
Aku tergerak hati masuk contest ni tuan penganjur anjurkan sempena hari lahir dia dan semperna hari ibu dan bersamaan juga dengan tarikh lahir mak aku pada 1 MAY ni,sambil2 tu boleh la aku ucapkan kata2 indah untuk mak semperna hari lahirnya,hope ada la rezeki mak yer heee,sila click SINI kalau nak join yaaa oulsss




ibu Kaulah Sumber Inspirasiku
kasih sayangmu melebihi segalanya.
setiap kali mak senyum, hati aku tenang dan sejuk sgt.Jauh lebih indah dari keindahan senyuman semua org yg aku kenal dalam dunia ni.
Aku syg mak, sayang sesangat. Aku takkan biar mak susah hati atau bersedih disebabkan aku.
Aku cuba taknak sakitkan hati mak lagi selagi mak masih hidup ni.
Terima kasih mak kerana besarkan aku dengan baik.
Terima kasih sebab layan aku dengan baik walaupun slalu buat mak kecik ati:’(
walaupun aku tak selalu cakap syg mak tapi semoga mak tahu tentang tu.
mak semperna hari lahir mak ni ezy doakan mak panjang umur di murahkan rezeki mak jaga kesihatan mak yer,
orang tau mak rindu kat arwah nenek harap mak tabah yaaaa,bagaimanala mak hadapi hari2 tanpa ibu mak kan.....
hari lahir mak dengan arwah nenek pon tak jauh beza cuma mak awal 5 hari aja
hurmm orang tau jugak mak nak sambut hari lahir mak dengan arwah nenek kan tahun ni,memang semua org dah rancang nak sambut hari lahir mak ngan arwah nenek sekali
hurmm kalau tak kita balik kampung 1 may ni semperna hari lahir mak,mak ajak kita org balik sebab nak lawat nenek
tapi nak buat macam mana kita hanya merancang tuhan yang tentukan segalanya, 
rupanya kita kena balik lebih awal dari apa yang kita rancang 
arwah nenek pergi pada 15 april 2010..
takpela mak arwah nenek dah aman di sana kita doa banyak2 yer mak untuk arwah

SELAMAT HARI LAHIR MAK DAN SELAMAT HARI IBU

(6.5.1944-15.4.2010)

arwah nenek dengan elysha masa tu elysha baru 3 bulan rasanya

P/S:orang rindu kat nenek.....
Photobucket

2 comments:

  1. tima kasih coz sudi join...good luck..:)

    ReplyDelete
  2. yer same2....terima kasih jugak sebab sudi jenguk2 :)

    ReplyDelete