Pages

Tuesday, April 13, 2010

ANAK PATUNG



sapa suka ni....kompem la tak kan kann,dulu aku nak dapat mainan ni punya la azab weh nangis2 hentak2 pala(tipu2) pon lum tentu mak aku nak beli...mak cakap mahal...membazir heheh....takpe tggu raya la mak orang jalan raya banyak rumah pastu nak kumpul duit raya banyak2 pastu nak beli muhahahh ngan bangga aku jawab...pastu dapatla cubitan semut apiii koooo free2 jer.....kecik2 dah lazer rasakan semua tu(muhahah)...masa raya aku gigih la kumpul duit raya...last2 nak tau apa jadi....aku tak dapat beli jugakkkkkkk sebab mak takmo bawak gi kedai tuh jauh kat kl..aku mane tau gi sendiri..sesat la nati hurmmm keciwa tau aku...alih2 duit tuh abiss sebab aku sopping ice-krim hari2....homaigod kecik2 suka membazir(jangan ikut perangai aku yang baik ni) tapi saya dapat jugak tau masa buffday 5thn kot...huhu suke2

tas tangan tu chomelkan ingat nak beli tok elyshh la kat Toys"R"Us ada kot kan.


Photobucket

2 comments:

  1. beli jer sis..mesti dia suka..hehhee

    ReplyDelete
  2. wah sgt cumels...beli jgn xbeli..hehehe

    ReplyDelete