Pages

Monday, March 08, 2010

T A K D E R T A J U K B O L E H

sebelum tuh nak ucapkan Selamat hari wanita yek kepada semua wanita wanita,hanya kite tau aper nikmat nyer menjadi wanita ni kan....ok dah lame tak menghupdate pekembangan anak dara aku ni,....sangat meroyan aku bila dieh buat muke buat dek dieh ngan suke pandang pelik huhu tak kesah la kat aku ker kat sape ker,suke wat muke ketat tau dieh ni .tetekan tol aku...(ikut abah dieh la ni)kalo ikut haku muke maniss  gitu yuckkk...ok la tgk la pict2 tok 2 hari sepanjang cuti ni,korang tgk pict dah bleh bajek dah betape ketat nyer jadual2 sepanjang mggu ni(wahhh macam artis tuh siap jadual2)tuh lom di masukkan lagi gi lepak2 cari makan..

anak bapak versi eddie n elysha
bajek chomel la tu......

nak jugak tepek pict dieh......manisss kan(tahan napas semua tahan muntah semua)


i loikeee.....ni laadiah tok aku yang telah gigih mencari umah perantin ni,ade lagi satu tak snap dalam paper beg tuh ader magazine best jer...setelah hampir2 sesat(dah sesat pon)tok pengetahuan korang ni aku dpt mase betandang umah pihak lelaki mase ikut rombongan sepupu aku...bole lak aku ngan suami aku sesat gilosss ape kat kete semua dah  siap bereben rebenkembang2  tuh....maklumlah besepah sepah  sangat kete kat atas jalan tuh yang ikat2 reben.....sifat kompiuss pon timbol la,haa blom masuk cabaran nak bace s/bord umah perantin lagi aduss satu tiang nak dekat 6 name tak ko kompius,baru la tehegeh2 nak ingat nama penuhh nama bapak pehh mencabar....

p/s:entry ini sangat berkecamok...n bercampur harap anda dapat memahami
Photobucket

2 comments:

  1. anak dare ko dh besar...sweet sgt2 ezy..comel..geram aku melihatnye..kire die baye ngan anak aku laa jugak kan? cume elysha tua bln kan? hehehe...

    amacam diet ko? menjadik x?? xde hapdet pape pon..ni msti ko x diet nih..kekekeke

    ReplyDelete
  2. chomelkan mcm haku kan kan....aah same bayer ngan rayyan...rayyan dah pandai ape?jgn pandai mintak adik dah loh hee

    weh diet haku sudah hancuss lebur..heee but aku still minum susu tuh....turun pon 1kg heee...aku byk skip2 loh huhu...ko tau loh aku ni bkn nekad nyer org....

    ReplyDelete