Pages

Tuesday, March 09, 2010

T E L U R R E B U S O R A N G K A W E N

 Terbaik dariiii ezy...gigih tau aku masak .....lauk ni paling sempoi.....

Ada tak sampai satu tahap korang tak tau korang nak masak per....tu yang buat kadang malas mau masak kan sebab malas mau memerah otak :P(bajek kukuh la tuh alasan tak bleh bla)malam tadi aku masak lauk telur rebuss orang kawen masak sambal huhu sangat jimat dan sebaik dapat suami yang makan tak memilih sangat senang di urus,nati next week ade bederet cam ketapi lagi mau gi jemputan kawin ni boleh dapat hasil lagi ni.....tak caye meh tgk meh.......
haaaaaaa hambikkk,pengsang  wooow tp dalam reramai tuh tak sabar2 tarikh 14.3.2010.my best fwen kawin huhuhu.....oh ninah sudah mau  jadi isteri orang dah kamu tak lame lagi mak orang......
nina baju pink tu......baju purple ialah puan ceera


p/s:musim2 panas2 ni ramai gak orang kawin kan....ingatkan musim2 ujan jer ramai kawin hee(OPPPsss sangat nakal)
Photobucket

No comments:

Post a Comment