Pages

Monday, March 22, 2010

SEPULUH BULAN




22.3.2010

Hari ini genap elysha maisara 10bulan....diam tak diam lagi 2bulan elysha nak masuk setahun tak sabar nak tengok perkembangan dia yang seterusnya,pandai jalan,pandai cakap indahnya hadiah ciptaan allah,kejap nyer masa berlalu macam rasa baru jer aku kawin(tak agak2)macam rasa baru semalam jer aku buat pregnancy test,teketar ketar tangan ni bila tengok 2line(eceh)dan macam baru rasa malam tadi jer aku selamat lahirkan elysha dan suami aku azan kan dia,wahhh kenapa sangat sedih ni tiba2(really sedih hogeh biarla aku simpan semua ni kat dalam hati paling2 dalam)








P/S:Hati ini terguris tersentuh...
Photobucket

4 comments:

  1. cepatnya masa blalu kn...?seronok tengok telatah ank yg comel...nnt wat bday elysha blh la jemput2 ye...hehe

    ReplyDelete
  2. mummyar:kejap jer kan best sangat pengalaman macam ni...tuh la tak sabar nak celebrate buffday dia...nati i jemputt yer..tguuuu eceh...

    ReplyDelete