Pages

Tuesday, March 23, 2010

LINA &JEPPA VERSI 2

Seperti yang sedia maklum minggu lepas aku gi kenduri my bestfwen  lina kt belah lelaki pulak nun kat sabak bernam,sepanjang jalan ada lah 7 8 9 10 kenduri kendara,sangat ramai orang kawin minggu lepas sebaik tak pura2 sesat...sangat kagum sebab tak sesat ok..elysha tinggal dengan atuknya merangkap pakmertua haku dan adik2 iparku...kami mau berdua duaan eceh..anak aku kalau balik rumah pakmertua aku sangat tergedik gedik maklumla semuanya lelaki kat rumah tuh dapat layanan abiss manjaaa jerrr wah jeless i...kalau aku balik sana kira aku dengan elysha jerla perempuan perempuan melayu terakhir(apahal nak perempuan melayu terakhir)..makmertua aku dah takder sejak 7 tahun lepas lagi makanya sejak aku kawen dah tak merasalah aku belaian kasih sayang makmertua tak bleh la buat ala2 mertua vs menantu tambah2 aku ni menantu sulung amat terkontang kanting aku masa mula2 kawin dulu hidup di kelilingi oleh lelaki2 sajoo di dalam rumah sekarang ni adala geng anak aku si elysha tu(tak sabar nak tunggu dia pandai cakap boleh aku gossip2 dengan dia muhahha)ok kita kembali kepada jalan yang benar balik motip entry ni ok..layanss pict jer la weh tibe2 aku dah jem..



ko sangat anggun ninah makeup lawa,baju lawa tapi ko memang lawa ponss..jeppa sangat kacak dan gagah..untung ko jeppa dapat ninah dia baik wooooo dulu2 masa kat umah sewa @ s.alam kalau aku buat2 benda2 ala2 cam nak berdosa dia mesti membebel tak benti kot bingittt aku..lagi satu bagusnya lina ni dia lah jam peringatan aku,tok waktu2 semayang,bila aku tengok lina dah semayang baru la aku buat2 teringat semayang(dengan adanya ninah aku taklah selalu tinggal semayang huhu)tapi sekarang aku udah mendapat pengganti lina sape lagiiii kalo bukan suami aku,masa dah time gi semayang af ker sinchan ker bagai ko tengokk la siaran ulangan jer itu yang terbaekkk tok aku huhu....


P/S:tiba2 teringat zaman sekolah rendah,menengah dulu2,aku nak cari la pict lame kami bleh tepek kat blog ni nati...tungguuu yer betapa chomelnya kami pada zaman kegemilangan....

Photobucket

No comments:

Post a Comment