Pages

Wednesday, March 31, 2010

KENTANG PUSING2 LA

Ada sapa-sapa penah makan ni??????saya saya(sendiri jawap)bulan lepas kot aku makan benda ni(loh bulan lepas ker, ingat semalam) aku tak tau la apa nama dia aku panggi kentang PUSING2 sampai pening boleh hihi....masa kat subang ari tu aku ada tengok orang tu jual benda alah ni siap cucuk kat meja dia aku ingat dia jual bunga ker apa ker...wah benda pelik2 ni kan memang sangat jakun sikit la kan(korang pon samakan huhu)saja try makan sebab tengok orang macam berduyun2 jer kat kedai tuh (tipu2)pas dah rasa ok la tak la mengecewakan sangat hihihi tapi hargaaaa dia macam menyampah jer tau aku nak taip ni rm2.50 sebatang mahai nya noksss tak berbaloi la weh jangan beli (wah kejam)

Photobucket

9 comments:

  1. hahahha..ingatkan nk promote suh beli

    ReplyDelete
  2. memang sekarang ni femes dengan kentang macam ni, kat pasar malam mana2 pun ada kan...

    Jom Carrefour Express

    Nombor Kat McD???

    ReplyDelete
  3. hafiz: hehhehe kalau nak beli ponnn bolehh

    sharingfoz:yer ker i tak penah lagi la jumpa kat pasarmalam kt klang ni ngehhh...sbb tuh agak jakun hehhe eh u dah try...

    ReplyDelete
  4. OK GAK..I DH MAKAN...ANK I SUKE...HEHE...

    ReplyDelete
  5. hehhe u pon suka kan eceh guna nama anak yer hehheh....i pon suka gak cuma makan nyer macam tak puas kalo satukan kene 2,3 baru puas kot heheh

    ReplyDelete
  6. memang giler punyer harge

    ReplyDelete
  7. 2.50?

    kalau sorang telan tak pe lah...kalau dah 5-6 org...eee...fesyen je ni..rasa agaknya mcm kentang gak , kan..hehehe

    ReplyDelete
  8. mrfeckry & kujie:betol betol betol sangat mahal kan hehhe

    ReplyDelete
  9. haha...betoi la ezy...i pun suka gak..hikhik

    ReplyDelete