Pages

Tuesday, March 23, 2010

KASI JAWAPAN TAG DARI MUMMYAR

JAWAB SMARTAG DARI MUMMYAR


SIAPAKAH ANDA DIRUMAH?

seperti biasa aku adalah Paris Hilton ok  muhahah eh tak la aku hanyala Wife to En Eddie Anwar...mummy to Elysha maisara....pakeg gak la merangkap sebagai bibik ezy yang sangat rajin heee


SIAPAKAH DIRI ANDA DISAMPING RAKAN?

aku adalah ezy,ezy adalah aku(cam cibeng jer jawapan ni konon nak tiru amyseach lah)kawan2 aku ckp aku ni lawakss sangat tak bleh bla muka abis anggun tau takkan nak asah bakat ni masuk raja lawak lain la AF9 tuh baru sesuai dengan diri ini...tapi ada masanya aku bleh jadi seorang yang sangat pendiam sebab kadang2 aku ni malas nak berpikir apa orang cakap (wahhh keji)


5 BENDA YANG ANDA IDAMKAN TAPI MASIH BELUM TERCAPAI?

1) nk kurus cam Paris Hilton..sure xleh nih...tapi akan ku coba(sambil cepat2 playkan lagu faizal tahir layansss).

2) nak tukar hanpoNnn aku dah mulai membenci nokia aku dah jatuh cinta dengan blackberry

3) mamak kasi KERETA CARLDINA satuuuuuu!!..(waa...waa..nk jugak,kalolah order keta macam order kat mapley2 mamak kan best)

4)soppingmopping sampai la lebam dan yang lagi layansss bkn aku yang kuarkan duit muhahahha(sambil angkat2 kening muka penuh angkuh)

5) tingg TiNg tukarkan semua perabottt rumah saya berwarna putih boleh plssssssssss


SIAPAKAH NAMA PASANGAN ANDA?

Eddie Anwar Bin Esmam


CERITAKAN 5 PERKARA YANG PALING ANDA SUKA TENTANG PASANGAN ANDA?

1. Penyabar n sangat cool woooo i likeee

2. bertanggungjawab

3. sangat rajin dia lebih rajin dari aku uwaaaaaaa(betul ker ni)

4. sangat sempoi tak banyak songeh tapi kadang ader gak la gedik nya

5.dia sangat kelakar gilossss sangat kelakar

BILA TARIKH COUPLE

taun 2007...takder tarikh kot paham2 sendiri jer..coz aku dan dia tahu ini adalah pilihan terakhir  dan jalan permulaan hidup kami


KENANGAN PAHIT ANDA BERSAMA RAKAN ANDA

kantoi dengan mak masing2 secara berkumpulan sebab semua kuat berpoya-poya muhahha(sangat nakal)

LAGU TEMA CINTA ANDA

aduhhh ni paling lemah ni jiwa kami berbeda dalam bab lagu dia suka rOCCCk i hate rockKk muhahaha...aku tak taula tema lagu kami ape nati balik aku pikirkan yer  esok aku kasi jawapan heeee



APA PERUBAHAN YANG ANDA INGIN LIHAT PADA PASANGAN ANDA

kasi jiwang sikitla brOoOo....hee aku terima dia seadanya walaupun kekurangan dan kelebihan dia,dia tetap di hati aku


TAG 10 RAKAN LAIN

Haaa..........ni yang best ni... korang jawab tag aku nih....


1. mamaauni

2. maszlavista

3.embun d tengah malam(walaupon soklan ni tok orang yang dah kawin lagi sesuai tapi ko kena jawab muhahah letakla nama teman rahsia ko tu hehehh)

4. jue

5. yantie

6.eija

7. pretty zaza

8. sizz gegirl n boboy

9.adik mai

10.lynn

11.k.ass

12.kniedaz



P/S:dan sapa2 pon bleh ambik...heee
Photobucket

3 comments:

  1. tq2..hahaa...ketawa i baca...wakaka...tp ada gak yg sama ngan i...kita nk kete yg sama...haha...best2

    ReplyDelete
  2. yerr kerr bestkan kete tuh stylo giloss tambah2 kalo kite yang bawak kan kan...tapi awas jangan kasi suami kite yg bawak(jahat i muhahah)

    ReplyDelete