Pages

Tuesday, March 30, 2010

IDAMAN KALBU


opSsSsSs ini bukan hf idaman kalbu ini adalah hf yang di beli dalam keadaan tertekan muhahha ini adalah yang terbaik untuk mychenta kalis air lagi kalis api aku tak pasti huhu...muhahaha anak dara kesayangan kami telah meninggalkan air liurnya yang bekoyan koyan tu kat hf mychenta hahahha(asal aku suka)sebab aku benasib baik bukan hf ku yang menjadi mangsa muhahahha kalo hf aku anak aku nak usik sikit jer la eh tak yah usik la baru di pandang2  jeling2 aku dah jadi macam tarzan dah muhahhah(sangat tak senonoh )
elysha like to put everything they can get into their mouths!!!!! tak kesah lah apa2 ponNnNn huhu biasalakan budak2 kecik ni......


Photobucket

2 comments:

  1. hehhehe..abis semua nak di gigitnya..comel

    ReplyDelete
  2. tu la pasal yg paling bahye kalo dia sibuk2 gigit paper wah sedap jer kunyah2 n mau telan huhuhu...ni ikut perangai uncle hafiz la ni hehhehe

    ReplyDelete