Pages

Tuesday, March 16, 2010

CIRITI BIST NI MIRILIH BICI

Tibe teringat zaman2 dulu kala masa nak cakap bende2 agak2 rahsia ngan kawan nak cete 18 sx nya cete ker,konon la kan lepak bagai depan umah sekali mak curik2 dengar,baru nak buka topik2 bf bf nak coverline nyer pasal timbul lah bahse asli pekat ni(sekolah lagi dah gatai ceter2 sal bf bf)..korang penah tak cakap gune bahse F ker I  ke A ke dengan kawan2 korang.....

1
A:wih idi mimit biri misik kilis iki....insim wiiiii(weh ada mamat baru masuk kelas aku....ensem wooo)
B:ngirit lih...dii didik kit miji mini,niti bilih iki lili dipin kilis ki jiling2 mimit tih(ngoratlah....dia duduk kat meja mana,nati boleh aku lalu depan kelas ko jeling2 mamat tuh)
A: ti iki dih cip ik...jingin ushi libih,ligi pin mimit ti pitih lih (tu aku dah cop ok...jangan usha lebih2,lagi pon mamat tuh putih lah)
B:tik minit  lih sibib dii tik gilip2...iki kin siki ying gilip2 hee....(tak minat lah sebab dia tak gelap2...aku kan suka yang gelap2 hee)

ni plak masa tengah hangin ngan cikgu sekolah aku zalim tau dia aku lagi 5 tapak tuh nak sampai gate masuk sekolah dia boleh pura2 tak nampak aku dan2  aku tejebak dengan budak2 yang selalu datang lambat (wh dan2 tak mengaku kawan ,padahal memang selalu pon diri ini lambat dengan kawan2nya)

2
A:iki micim nik limping lih cikgi ni....limbit sikit nik kicih kicih nik sibit sibit dipin giti tih(aku macam nak lempang lah cikgu ni...lambat sikit nak kecoh kecoh nak sebat sebat depan gate tuh)
B:ki kini gak kir....(ko kena gak ker)
A:kini lih.....gili bingkik tipik tingin iki,iki tik nik bilijir rijin2  lih rini tik idi miid(kene lah...gila bengkak tapak tangan aku,aku tak nak belajar rajin2 lah rini tak ada mood)

ni mase member aku baru pas nikah....gilossss sangat kejiii kami heee
3
 A:wih iki tikit lih minghidipi milim ini(weh aku takut la menghadapi malam ni)(ni ayat lina masa pas nikah)
B:muhahhahahahhah ki jingin lih tikit bist wiiiii(ko jangan lah takut best woooo)

P/S:18SX
Photobucket

2 comments: