Pages

Wednesday, March 03, 2010

C O L O U R K E R W A R N A N I

sampai masuk dalam mimpi tuh pehh baek punya,alah macam mimpi gi luar negara la macam tuh la lebih kurang ngehh..ke mane kah haku pergi sampai masuk mimpi....layan pict dulu boleh sebab haku sakit tekak ni tak bleh nak ceritera panjang2 bagai(sangat tak der kena mengena tekak dengan jari jemari yang mau menaip ni)
suka tak??????????? sukaaaAaAA lahhh sbb pokok ni warna warni.....cube teka ni kat mane lalalala....


kamu nampak biru.......

rambut gerbang gerbang warna oren.....



cukup....cukup dah karang rabun warna lak semua nati.......ok kalau mau gi kat sini korang gi kat s.alam sec 7 alah sec 7 yang gilosss cepat mencanak canak maju,dulu cam padang jarak padang tekukur,sekarang hambik...besepah sepah kedai bangunan bagai.....kalau dah tak gi shah alam nak dekat 4 tahun,besediahlah korang tok tekejut brokkk nati kalau sampai sini balik huhuhu......yang aku gi ni nama dia I CITY....aku rase dia cume open tok orang ramai seminggu dua ni jer....cuma tak dapat kepastian lagi....gi la wehh boleh korang berpanas panasan seperti kami....pas tu mengelabah cari2 kedai mau minum2 makan....
lihat loh....sekali 3 air kot kite order kat ani sup utara....air kedondong air epal limau kasturi n laicikang.......sangat hausss......


p/s:colour of my life....ecehhhhh....

Photobucket

1 comment:

  1. hhmmm...cam lapar la plk nengok tu...oo..sedap ye kt situ..nk mai la..hihi....

    anda telah di tag ye...sila ke blog mummyar

    ReplyDelete