Pages

Wednesday, February 03, 2010

S I A H L I N U J U M

As of 2/3/2010 8:26:23 AM EST

25 years old.

304 months old.

1,321 weeks old.

 9,246 days old.

 221,912 hours old.

 13,314,746 minutes old.

798,884,783 seconds old.

 GILOSSSS SEMUAAA KO TAUUU......



798,884,783 saat aku telah menjalani hidup di dunia ini sejak tarik 11.10.1984.....ha musti macam pelik kan cam ner aku blehh kireee sampai ke saat2 ko,mau menangiss meronta2 ko kalo kire pakai calculat ponnnn,kalo pakai jari mau menagis dalam koma ko(sgt kejam ayat ku)..... korang musi sukekan bab2 ala2 tilik nasib nie.....alah kalo dulo2 kalo beli majalah remaja ker aper ker musti sebok2 tgk zodiak kan kan......mane yg becinta tuh sebok2 bace zodiak bf.......tapi adela org ckp kalo nak kenal org pon bedasarkan tarikh lahir kite dah bleh bace sifat2 diri dieh,n musti korang nak tau gak kan sapela artis2 yg meletopp lg da boom yg same date buffday ngan korang kan kan n yg paling gempak berape bilionn2 org yg same date buffday ngan korangkan kan dan lastly musti korang nak tau gak hari aper n tarikh ape dalam kalendar islam korang lahir .yerrrr aku ceter semua ni sbb akuu terjumpa satu link ni meh la try skali lamsammm die explain pasal tarikh buffday korangg so leh la korang kajiiii semua   nak simpan pon boleh huhu n jgn lupe ucapkan teme kasih kat aku  sbb aku dah kasi link ni kat korang ngeh ngehhh k ini lah link tu AHLI NUJUM .....tp tuh semua sekadar di pinggiran eh bkn sekadar teka tekaan,jgn la terlalu percaye(Yer ker mcm caye jer)



K SEMOGA BERSENGKONOK.............

No comments:

Post a Comment