Pages

Wednesday, February 24, 2010

S E L A N G O R V S C H E L S E A

korang suke tgk bola takSss??suke g stadium??,aku kalo setakat selangor lawan takder la haku tehegeh2 mau g(wah kenyataan amat lazer takut ader org terase) lain la cam chelsea or MU turun sini cam dulu tuh baru kemaruk nak tgk...bkn aku tak sokong selangor,cume aku tak suke g stadium org ramai,sesak,panas dan ramai sgt org poyoss suke gado aku tak suke menci(wahh sgt jahat mulut ni)tp kalo tgk tb tgk selangor lawan aku sokong perr siap pakai baju selangor lagi sambil kibar2 bendera pegang sepanduk lagi heee(tipu2)wut eva la kan tuh pendirian memasing...sebenarnye aku nak ceter malam td my chenta g tgk selangor vs vietnam(asal selangor lawan musti nak g tambah2 kalo lawan kelantan huhu)n aku dapat rasekan dieh amat perasan mukenyer mcm khalid jamlusss yuckkkss(yunk ampun kan saye)tp ade gk org ckp muke nyer mcm khalid(tp aku tetap tak bleh terima kenyataan tuh tah tang mane tah same huhu)yg tersangat nyer aku cam lawak dieh bleh msg haku padahal dah kat stadium tuh....

tiktoktik(bunyi msg)
mychenta:yunk tgk live kat 816
aku:??????????motippp aper motip nyer mau ckp tuh...agk2 muke nak kuar tb ker...tak koserrr baek aku layan tb lain(ckp dlm aty loh)muhahhah....

ni adalah pict petama aku kat stadium s.alam,petama dan terakhir(x mo dah g stadium tak suke hee)mase MU lawan mase tuh ronaldo dah kuar MU aku frusttt sgtttt sbb tu tak g lg pon mase tuh dah tggu hari mau besalin mau besalin aku kat stadium tuh nati..huhu......


p/s:mychenta suke bace blog inih jugak tiada unsur2 mengutuk or menderhaka kpd suami sendiri semua dieh tau per yg ku perkatakan ni hogehhh oulsss



Photobucket

No comments:

Post a Comment