Pages

Monday, February 22, 2010

N G I D A M O R G T A K N G A N D U N G "N" A K T I B I T I U M A H M A K

waHH satu entry 2 tajuk boleee..baru nampak gah sket org tgk tajuk entry(tibe2 nak gah gah plak )huhuhu ckp banyak tak gune tembak tak kene(tiru ayat dak gester 6thn kat area umah haku sgt gaster ko dieh)cepat la story dh la tajuk entry panjang bejela.cete haruss la panjang kanss,saje mau kasi u oulss betapa kat blo haku(kijam kan)mlm td gegas2 nak balik umah mak(perlu ker gegas2)b/s elysha cuti so emak aku la mangsa petama kene jg anak haku,mak aku dgn redha menyetujui...otw nak nk g umah mak tibe2 cam tewingin minum iCe BlenD CreaMel latte @ DuNkiN'DoNuTS,last aku minum mase pregge elysha asal nk blk umah mak jew beli  asal beli jer mesti mase nak blk umah mak......wah tak hengat tekak selera besar huhu....pas tu singgah la jp kt DD @ petronas subang..yeee sudah beli...beli gak donut tok hadik hadik aku n beli gak bubur mc D tok sikecik coz bdn nyer cam panas sket(biaserla sintom mau tumbun gg n mau panjang akal)


siap pict rimau lg aummm aummm  kene mkn ngan ganas ni
 bubur tok dak kecik n dak besar(coz bpk nyer pon mkn gak)
ice bcl inih semakin surut sbb ia sgt lazAtTt wooo...

sampai jer umah nenek elyshh wahh wahh wahhh umah nenek dah ade ikan lala loli lilo lulu  bewenang wenang(akarium baru ade 4 hekor ikan mas yg masi keanak anakkan lg,suke haku jer kasi name drg hee)
wahhh again.....mak beli mesin jait baru,tok pengetahuan semua mak aku ader gak bik tempahan jait baju,tp aku adelah cousterma yg telah di blacklish oleh mak haku(kijam tau mak) hahhaha biasela bile mak yg jait mule la pemintaan melampau2 dan merepek2 berlaku :P..sampai mak haku pon nyampasss ko...
siap sasau lg cr katalog avon coz ingin membeli bra eh bkn brg(bra avon chantek2 tau)...n amat jakun setiap kali blk umah mak tgk astro nye buku(coz umah aku astro tak penah hantar,jgn sampai aku cal astro nati...Awass astroo...tak pon bdk posman tuh sesat nk cr umah haku tk pasti la haku)
ini adelah hasil2 brg yg dpt di rembat aku huhuhu umah mak aku umah aku gak.....ank pokok lidah buayerrr tuh mak aku sok bwk blk umak haku suh jage n tanam ade byk kegunaan nyer if elysha mcm nak deman or dah demam mak suh lumur kat pale dieh bkn muke hokehh,kt muke nati dieh dah jd gadisss br blehh....CD tuh tok di pasang kasi elysha blaja dgr2(abahnyer sik pasang Cd rock jer hangin haku,sampai ank aku kalo dgr lagu jer terhanguk2 tegeleng2 dgn lajuuuu,padahalll ko dh kenape plzzzzz jgn ikut jejak abah ikut ibu layan dangdutt meh)

minah dangdut bemata tigaaaA sibuk jeww katak tuh

wahh penat sudah jari jemari ku.....sekian terima kaseh....
p/s:mlm tadi mlm capgomeng ker,patot arggg umah mak haku mcm rase kt hiroshima,menganggu tido haku....n pagi td jln  jem tp tak rase jem dr sgbuloh ker klang (mcm mane tuh)coz ikut lane kecemasa(sgt jahatttt)

Photobucket

No comments:

Post a Comment