Pages

Monday, February 01, 2010

M U K E X C H A N T E K M U L U T P O N M C M L O N G K A N G

ni ceter sal keemooan haku hehe mase SUKAN PETANDA DAERAH SELANGOR,bik ko mengunung gilerrr windu kat elysha,bajek nak balik fri mlm jap tgk elysha kat umah mak,skali ko jalan mane semua bagai semua nak tutup ni semua thaipusam nyer sal la nie,takpe takpe biarla drg nak sambut perayaan dorang setahun sekali jer(semangat satu malaysia la katenyer)........so stay la aku kat kuala selangor nunn jauhh di sana,sok pagi nyer pon ader game n.ball,so di jadikan ceter org sebok2 nebeers nak game haku sebok2 nak nangiss coz windu kat anak haku,sampai mendoakan mintak2 kalah game ni kalo tak kene stay lg berhari2(hahah jahat ko)..tp mmg takder rezeki pon kite org bungkus awal2 lg...takpe taun ni jer,dah penat dah menang kasi can la daerah lain lak huhuhu (sgt riakk),suami aku pon bola bungkus gak walo pon dah bantai hulu langat 4-1 but still tak layak coz first game drg kalah 1-2,hurmm penyokong daerah hulu langat sgt kejiii ko x puasati siap mau gadoh lg,mulut cam longkang haa bikk ko,perlu ker korang mengutuk2 dan menjatuhkan semangat kesukanan yg ader dalam diri kiter org walo pon kite org tau bola kite org menang pon tak layak masuk semi finall yg penting korang di ayam2 kan oleh pasukan klang 4-1,sgt la tak teror bola korang hakhakhak,dan kite org pon bkn la kemarokk mau menang pon sbb dah merase dah taun2 sebelum,sbb hulu langat tak penah rase tuh yg penyokong mulut cam longkang tuh.....kenape la ade org sebegini wupe... keji keji keji....

mulut longkang:eleh mcm  menang masuk final lak klang ni,
aku                 :suke kite org la nak suke ponsss
mulut longkang:bkn  dapat masuk  final pon kan tak layak ponnss
aku                 :yg penting kite org MENANG lwn korang hakhakhak(glakkk hine)
mulut longkang:ADER AKU KESAH HAHAHA(aku paling nyaampah org ckp perkataan tuh)
aku                 :senyapp sambil berlalu pergi(dalam aty berkate2 weh mulut longkang kenape ko jawab ader   ko kesah jawapan ko ituh menunjukkan betapeee kesahhhh nyerr kooo hahaha goblok koyondok keluar sudah bahse jawa)

yaaaa horeyyy kami tetap gumbiraaaaa........





situasi di umah mak,bile la ibu nak balik nie cepatla blk ibu elysha penat ni tggu kt dpn pintu ni,nenek plak sik kasi elysha makan jewww huhuhuhh(aku balik2 dr k.selangor tgk anak aku cam dah demokk sket hehheh)

                                              si gediksss

p/s:aku tak upload pict haku tak pe la kan.....

No comments:

Post a Comment