Pages

Saturday, February 06, 2010

L E L A K I O H L E L A K I

lelaki oh laki-laki penah tak korang rase kdg2 lelaki ni,suke2 dieh sajooo mau bg pendapat kdg2 haku pk mcm ayoiii tol ker jawapan somi aku ni,gilee lawak gilee jujurr........

SITUASI 1

A:yunk yunk i rase jap g kite nak kuar i nak dukung elisha pakai pounch sling tuh la,lame dh beli tp tak
    penah gune pon  membazir jew beli(eceh padahal sendiri yg suke membazir)....
S:eh tak yah la tak pe i bleh dukung elysha la tak pon strollerkan ader....
A:alah i nak try jew...tgk org bawak baby gune tuh mcm ala stylo sajeee heeee
 S:eeee stylo ape mcm minah hendonnn,tak suke la...mcm minah endon loh ari tuh i ader nampak lelaki 
     pakai pounch tuh eee mcm endon la
A:(huh kalo lelaki mcm mamat endon la bkn minah endon pastu helooo..kalo i pakai mcm endon pon 
    i ala2 dian sastrawadoyo or acha hogehhhh)


SITUASI 2

A:u chantek tak kain i beli nieh huhu nak buat baju kurung....
S:laaaa ingatkan u beli lapik meja tadii
A:wat wat pekak(sangat zalim koooot wahai suamiku,ari tuh mase beli kain polkadot dieh bilang seperti langsir umah huhu  ni alas meja plak)

SITUASI 3

A:kasut ni chantek tak i mcm nak beli kasut ni(padahal tak la chantek sangat aku rase saje jer nak uji)
S:chantekla tuh ha beli jew tol chantek
A:(hahhaa aku tak beli coz aku sudah tau tuh jawapan tak memberangsangkan tuh jawapan nak cepat suh 
    aku bla dr kedai kasut tuh sebelum aku menjadi tamak dan juling mate)

 SITUASI 4

A:nati beli sabun basuh ek brezz kew trojan keww fab keww daiyaa keww(haruss sebut semua jenama koo 
     kalo tak mau dieh pulang dgn tangan kosong)
B:okiess
p/s:sangat pelik tol lelaki ni kan....but i still luff him,bg haku sikap ituh sgt chomell...bleh wat i ketawa guling...luff u tayunkk...
Photobucket

No comments:

Post a Comment