Pages

Wednesday, February 03, 2010

B A N T A L K E R N I

eee anak aku ni kecik2 dah pandai memberi hint ala2 perli haku tau.....tau la i ala2 gebu(arggg bile nak kurus ni dietku dah semakin hampass susah tol nak kuwuskan tersiksa jiwa rage)adakah die saje2 buat atau mmg dieh dah kompius sampaikan aku dieh ingat bantal dieh huhu...amat terase tau tersiat2 aty ni...
waaaahh sedap yer kamu landingg mcm berade di tilam empukkk...aku ingat kan sape la baring2 tas pwot aku ni(mychenta keww opss opss)....skali bukak mate anak dare aku...uikss mane bantal ko si kecik,mentang2 aku pakai baju hijau kompius sudah ingat aku ni bantal dieh huhu......siap lena bagai lagi kat atas pwot aku....
  tuhla bantal hijau elysha......sepatutnyer dieh slalu wat kat bantal tuh...
 ni la aktibiti baru anak aku tido ala2 merangkak,mentang2 baru tau merangkak....
eh abaikan lagi tilam yg tak beralas itu....sgt keji aku bleh lupe lg nak pasang alasnyer dari mase ke mase hari ker hari mggu ke mggu huhu adakah taun ker taun  hahhaha.....

5 comments:

  1. haha elisha sgt sweet....mst die pon tertanye2 nape laa bantal aku nih bergoyang mcm perot ibu?? kekekekeke

    ReplyDelete
  2. wakakaka..sangat kelaka okeh..xsangka aku elysha wat gituh...

    ReplyDelete
  3. dah ngatok sgt la anak aku tuh...tapi aku mmg bajek dieh tesalah bantal hahhah.....

    ReplyDelete
  4. hahaha..aku citer kat e siap tunjuk demo tuh. ...bantai gelak je dier..hahaha

    ReplyDelete
  5. hhahha....sikecik ni kalo dah nak membesar macam2 perangai dieh...pelik2 jer....auni pon same la tuh nati ko tgk la ader jer bende pelik dieh blaja nati huhu...suke auni ketip2 bibir tuh chomelll sgt heheh

    ReplyDelete