Pages

Tuesday, February 09, 2010

1 4 F E B....

psttt,psttt......hari kasih sayang nak dekat niee...sempena dgn hari u lap me i lap u ni menjelang tiba(eceh mcm ari raye la plak)i nak cete sket camne bunga2 cinta i n mychenta.....bleh tak bkk kisah lame...

 perbualan tepon ngan member haku
 kring kring (wah siap bunyi tepon lg haha)
A:haloooo....
M:wehhh ko keje partime yer(giloss tekezut haku tepon2 tross tanye soklan sal kejedulu aku sgt rajin keje partime ngan celcomla,sunsilk la.maggie la ape lg erk byk sgt lupe sgt rajin hogeeh)
A:aah aku wat weekend jew nak kumpul duet nak kawen eceh ni ayat keciwa ni 
   (mase tuh baru frusttt tetongeng2 ko 4thn becinta ke tongsampah jua akhirnya)
M:hehe....kumpul duet la sangat mude lg tak yah pk kawen,eh nati if nak org ajk aku skali yer 
    eh aku tepon ko ni pon nak bg tau ko ader bdk opis aku kim salam ngan ko die nampak ko kat kantin kot
A:owhhh yer kerrr,(sambil wat2 boooo layan saje ngan kim salam tuh coz aku dah ade misi lain ni)
weh kat opiss kau ade bdk baru
kan,ramaikan...eh sape yg muke ala2 khalid jamlus tuh erk (yucccK mesti my chenta perasaan tahap dewa)
M:halooooooooooooo makcik buat pengetahuan kooo bdk tuh la yg kim salam kat koooo sengukkk...
A:laaaa dieh kerrrr kim salam kt aku kim salam la kat dieh balik kim salam pelok cium semuA bagai ok (teross   
melonjak2 sampai ke awan koo aku)hahhahah

seterusss nya ape yg jadi.....adelah bende2 biase sajeee,...seperti org2 lain juge cume cete perbualan di telepon td tuh ader luar biasenyer... 
bile makcik yg frust ni bertemu dgn pakcik yg tengah frustt jugak so due2 due2 takmo frusttkan diri tross becinta bagai nak rak la
      ni pict pertama saya dan dia...sopan kan

             
 
wahh ni tol2 di  landa bunga2 cinta ni.....gilosss malu aku tgk pict ni

tapi tok taun ni aku dah ader 2 orang techenta aty tok memberi kasih sayang ni......

walopon mereka tak serupa tp mereka sama


 pstt pstt luff u eddie anwar n elysha maisara tak lupe juga kat famli aku n famli mertua....n tidak di lupai juga kpd bloggers2 yg rajin menjenguk blog aku ni tak kire la korang folower or silent reader aku kan kan......luff semua sebanyak banyak lemon lemon lemon....
Photobucket

No comments:

Post a Comment