Pages

Monday, January 18, 2010

A P P Y B U F F D A Y A F I Q U E

GIloSs lewat sket aku wat entry ini......tapi yg penting NK buat gak ,walaupon kemalasan melanda jiwa ni.....

ni laaa buffday boySsS kawan kepada anak akuh....wah dah besar dah die..name dieh AFIQUE face dieh slamber badak jew(ikut mummy la kot)..cam takder feel gitu,ape nak berlaku berlakula yg penting jgn kaco dieh nak wat per heeee...sgt gewamm.


org snap pict kek b4 potong aku bile dah potong br tehegeh2 nak snap,sbb terlalu lama kagumm sgt ngan kek tu..pas 2 dieh nyer mummy sgt2 kretif lagi inovatiff,semua pelusuk ader pict afique ni(best2),datang jew mcm2 dieh dah kasi aduhdeh bkn tok aku tp tok anak aku hogehh segala bagai aku pakaikan kat elishhhh..........
"
"
"
"
"
"

hasilll nyer.....pict tengah2 tuh paling tak tahan(muke abis bengang ngan aku la tuh)....bersifat kejam sket kat elishhh,alah tiannn nyerr anak ibuuu muke der tampal2 heeee...


ha ni situasi yg tak bleh nak di bendung....dah huruhara kelamkelibut jadi,bile mummy2 dah berjumpe,lu pikirla sendiri...



pict wiff abah.....layannsss.....

p/s:tak sabar nk celebrat buffday elishhh.....

No comments:

Post a Comment