Pages

Monday, January 25, 2010

P E R A S A N L A P L A K

sudah lame tidakla aku menghupdate blog...i bzz oulss :)) k nI ceter last week nyer ceter ,hari khamis mlm jumaat ri tuh ader bacaan yaasin ngan anak2 yatim....hurm sgt la sewedih bile tgk drg hurmmm lagi(x leh ceter byk2 nati sewedih)....tp ader gakla ceter best heee...bdk2 tuh sebok tanyer eee chomel la baby niehh,sape mak dieh erkkk(walo pon aku tgh bersusah payah dukung anak aku nieh)tak gupe macam mak2 ker aku mcm bibik ker aku ni,bile aku ckp ni anak akulaaa drg tros ckp eh eh yer kerrr ingat anak buah akak td,akak pun chantekk(saye terase amat mude hogehhh lalala) org tue2 ckp bile bdk2 ckp ni semua nyer jujur jujur belaka hakhakhak(sgt perasaan).....sambung ceter  hee aku n family belah bapak mertua g sane pun sebab adik ipar aku dah nazar.....so dah tertunai nazar nyer...amin2
....layan pict jer la erk..tidakla aku tergedik2 mengambil banyak2 pict....

pict tidakla secantek mane coz pakai hf

No comments:

Post a Comment