Pages

Friday, January 08, 2010

K U P E R L U G A G A H I J U A

saye tgh bediet hogeh,saye cube hogeh,saye akan melakukan perbuatan yg sgt2 kejam dekat pwot sy,buat situp 100x tiap2 malam(wajib)sy takmo makan malam(wajib).....mcm mane la nak ku tempuh tok hari esok dan esok....aduh ade 2 jemputan dr member sorag mau tunang,yewlakan g umah org tunang oulss musti ko di hidangkan makanan2 yg sgt lazat2 kan,tgh2 tggu  member ko besiap,capaila dulu karipap ker,cupcakekker(mase kat umah ninah dolo dieh kasi itu best2)separuh masuk mulut anak haku separuh lg aku,....kt umah lili ni tak taula lg hape yg nak di kasi nyer huhu,aduhhh perlu kugagahi jua..sabtu lili tunang.....aduh ahad lgggg dugaan oulsss.....buffday anak asha yeeerrrr afique sudah satu tahun(sambil tegedikss2 tepok tangan coz adiah afiique sudah beli)buffday party hogehhh terang2 ader kek,ader kek,ader kek,ader kek .....gilossss ko takakan nak kasi sayurrr,sup ahhh takder maknenyer semua tuh hilang pedoman aper.....makanyerrr ku perlu gagahi jua tok hari2 mendatang ni DGN DUGAAN YG MAHA HEBAT.....saye masih mencube waloponsss masih tak nampak perubahan huhu...


si gagah
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
"
eh lum bis lgg td sayer ader masuk blog member saye aduhhhhh diehhh sudah kurusss hogehh 8bln sajoo ni semua herbalife punye keje(sambil terbayang2 herbalife haku yg dah jd pekasam teperosok kat gobok )....blk umah aku nak hambik balik bawak kuar huhu....supaye haku lebeh jelas nampak dan lebih wajin tok minum herbalife tuh huhuhu.....ni blog member haku tuh saye merindui bob yg doluuu....
Photobucket

No comments:

Post a Comment