Pages

Friday, January 29, 2010

J A U H P E RJ A L A N A N L U A S P E M A N D A N G A N

Jauhla sangat.....luas bis pemandangan aku mcm bersempit sempitan jer....hari ni aku g kerja dr umah mak @ bandar barusgbuloh oh tanah tumpah darahku kire jauhla tukan dr klang kan kan...sbbnye petang ni aku n mychenta mau g betolak ke k.selangor sbb memasing ader game bola n netball(kami satu opiss lain depart harap maklum) huhuhu...so yg menjadi mangse menjaga si gedik aku tuh adalah mak haku(kenape tak mo hantar kat penjaganyer ari ni?panjang gilll cete  dieh wat aku panass jer kalo ceter huhuhu lagi bagus nenek dieh jage)aku ni bkanla dr golongan golongan yg terlalu cerewet yerrr hurmm,kirenyer tenang sket aty yg slalu gundah gulana nieh.... nenek n atuk nyer pon sangat la suker kalo elysha ader asal aku kol jer ckp nak tgglkan elysha,padahal aku kat umah lg ni dah bg tau dah tuh,atuknyer sebok2 tanyer eh nak anta elysha ha cepatla, ha dah sampai dah ker(ayah kan org dah ckp org kat klangg lg ni eeee bapak haku ni ingat aku naik jet pejuang peww bedesupp jew sampai aku bejuang tok sampai ni adolah hehe)skali atuk kene g khususlaa diz week @ pd,pagi tadi dah btolak x dpt memain ngan elysha...hahaha poyo jer ayah aku ni....adehh dah jauh lencong ni sebenarnyer aku nak ceter salll ni

wehhh cam gini ker tiap2 pagi org sgbuloh g keje....gilosss jem,sangat la sabar korang bagus2,aku ingat kat klang jer klangkabut jem kat sgbuloh lg hinee jem dieh,buat aty jd suam2 nak panas nieh...ko tgk sket betape pagi nyer aku kuar(tipu2 padahal hf tak best pict tak cantek weh jgn beli nokia expressmusic 5800 tak mantop huh)

hahaha suke2 tapi tuh hanyer line nak g jalan duta jeww(sok bagila korang baru sampai kalo gupe tuh jemnyer huhu wah jahat koo aku)bg line nak g klang tidak la sebesak2 tuh(x best keje kat klang tuh semua keje kl huhu)

haaa tgk agak luas sket pemandangan ko lalu sini  baru bleh sambung tido ngan tenang(sgt jahat ko aku bleh layan tido td tak bleh nak tido sebab mulut sibok nak becakap sal jem.cakap wehh korang sgt tabah weh camner korang leh sesabar macam ni kalo nak g keje,sgt keji jem kat sini  bla bla bla)tp aku tak tido pon,mau kene potpetpotpet,mychenta plak bleh la speed kete bagai yer yer mcm latihan nak masuk f1,kompem dapat masuk ni kalo g pemiliha f1 sangat layak dapat masukkk hogehhh saye sokong, layak masuk jd penonton la hakhakhak......

No comments:

Post a Comment