Pages

Saturday, January 02, 2010

F I R S T E N T R Y 2 0 1 0


haaaa ogehhla tuh.....uikss ni bkn pict mencari entiti yg tak difahami ogeh(hantu)ini adalah pict di mlm taun baruu haha keji jew pict niee....maklumla snap pakai hf....sbok2 cari mane tempat leh nampak bunge api skali gusss(tamak2)tak mainla satu tempat heheh.....sbenarnye ini adalah kerja org2 yg x  mo kete dieh beku kat jalan(jem tak gerak yg melampau batass)so sibuk2 cari  ha bikkk ko lagi seminit sebaik jumpe...arrggg kelamkelibut koooo haku ,bunge api dah meletop2 mane kepala haku tinjau2 nak tgk dr tingkap jenguk2 jer ker eee tak best kuar bkkk pintu arggg cr2 selipee  rugi2 mase,gaul2 dalam handbag cr hf celah mane nak cr kamerala...iksiks....ni la hasil nyer...nak zoom yg terbaik pakai mate jer hakhak...hf cam siot kalo zoom....ni la hasilnyerrr...ermmm tempat ni kat area jambatan nk g bukit jelutung area2 subang gak la kot tah aku pon kurang pasti tp yg pasti berbaloi2 cume tula bunge api kecikk sajo disani sini ...


haha saye sgt gediksss tibe2 terbayang muke mak haku(potong )....ni kalo mak haku nampak pict ni ker mak haku tau mamposs aku kene bebel2,bwk anak kuar mlm?giloss ape ko,potpetpotpet,sebaik mak haku takder blog heeee...pastu bergegas pulang yeee yeeee dah 2010 lalala...




Photobucket

No comments:

Post a Comment