Pages

Wednesday, January 13, 2010

H E L M A T P I N K

uwaaaaahhh.....uwahhhhhh...yupss aku mulekan entry ni dgn tangisannn....huhu....anak aku dah pandai merangkak dah pandai nak usik tu ni dah sebok2 nak panjat2 dah sebok2 menyebok kaco aku..heeee....pastu dieh tak fikir langsung risiko2 yg maha dasyat yg akan berlaku....kalo dah gupe nyer begitu kan aper la yang nak di jadikan cerita gedebokkk jatuh sudah huuuuuu...
suami :eeee elysha ni dah lasak la yunk.....skarang ni sik jatuh nagiss jatuh
            nangisss bla bla bla bla......
aku     :alah u ni biarla budak dah nak membesar biaserla baru nampak
            gagah sket....u takyah la ikut
            jew diehh(dulu mase elysha pandai merangkak sanggup koo suami
           aku ikut jew anak aku kemane2 sambil pegang bantal,agak2 anak akunak
           landing dieh hulur bantal tuhhh sanggggopp ko)
suami:dieh jatuh sik terantuk sane sini jeww la
aku    :tol gak tuh kalo terantuk pastu gelak2 takpe ni terantuk nangisss,kalo  soree
          tu pelahan tak pe ni adoiiii seluruh alam ko,bis mau buat aper....
suami:kite pakaikan dieh helmat nak,ade jual ker helmat baby?
 aku   :???ape helmat hakhak ingat anak i ni nak naik moto
         peww,no mungkin hogeh kecik2
         dah tanamkan dalam jiwa mau jd rempittt..citt tak setuju
elysha:mamamatatatabbbburrrr....(tah hape dieh ckp tak paham)

p/s:ade ker helmat baby wane pink?


sweet sgt....
"
"
"
"
"
""
"
"
"
"

homaigoddd sumpah cuteee mau nak isi minyak ari2

3 comments:

  1. hahaha..gilers dasat edy gi ikot montot elysha..hahaha..kalo ko pakaikan helmet tuh, lg arr cepat jatuh..hahaha..kepala dah bewat dohh..

    ReplyDelete
  2. hahaahh tuh arggg pasal......mau anak aku meniarap jer takmo bgn2 helmat berat sgt....anak aku dah pandai duduk ni....aduhhhh kdg2 suke2 jer dieh landing ke belakang bikk ko jatuhh...heeee tggula auni dah pandai duduk....e pulak jd mcm edyyy hakhak...

    ReplyDelete
  3. hahha..wah dah pandai duduk eyh elysha..cepat sungguh...kalo anak aku xtau la cane nti, tgk gaya cam lasak je..skang ne seme barang die nk capai

    ReplyDelete