Pages

Wednesday, December 23, 2009

T A H U N B A R U T A H U N 2 0 1 0

Tak lame lagi kan kejap jer rasenyer, semangat baru dah mai…hope taun depan aku akan menjadikan lebeh2 baek dari taun ni bkn ckp taun ni  tak bagus tak der ong takder umphh heee cume ade bende yg tak perfect lagi aku rase maklumla baru2 nak bernapass la mulekan satu pejalanan hidup yg lebeh2 bermakna ni….AZAM BETA….


1- ni perlu haruss letak no 1 kalo aku letak no 10 mcm pelik jer…kuruss hurm bole ker aku mcm dulu???aku nk kurus ni bkn per sgt banyakla bj dah tak muat lagi2 pas melahirkan ank ni nak kasi adik semua adik aku lelaki sampai la ke adik2 ipar cukup satu team bola tuhh.ermm nk kasi org sayang ni kan nak buang gilee ko beli baju pakai duet woooo…hurm aku czer ogehg trang2 bdn aku mmg naik gile,gile ogeh, sjk kawen dulu huuurm…tp ader jer org2 yg sgt kejiiiiii sker sbok2 aku dah gemok aku dah gemok soooo watt???tp aku tetap kiut tau mungkin sbb korang2 x bleh manten kiut kot dengki2 kt haku tau….aku sgt emo bab ini..

2- ,lebih solehah gitu…I try sayung..janji

3- nak potong rambut…tp tak tau lg nak potong macam mane….tgh pk kan lg..nak colour hurmm macam ader yg tak mengizinkan jer eddie tak kasi tak tau nape,tak baek tau sebelom kawen dulu semua bole..heee

4- nak jimat sket…haku amt borosss ogeh…tp bebaloi2…ni sifat paling kejiii aku …

5-aku nak tanam bungee kt umah tp dalam pasu la hee  maklumlah umah tak berape nak ader tanah,name jer keje pejabat tanah…aku akan tanamkan sifat pencinta alam bgn pagi2 tgk munge2 supaye aty pun ade bunge2…eh dah macam2 dah aku plannn ni tguuuu…

6-belajar masak…takyah kot aku dah terror(tipu2)..tol tak yunk?cume upgrade sket2 la..

7-nak tambah barang2 umah wane putehh jew semua bole(ehe musti ade org muntah bace ni)

9-nak pakai carldina hakhakhk sumpah aku nak pakai kete tuh heee

10-hope semua nye baek2 saje…cukupla aku tak mintak lebeh pun cukupla ader org2 yg terchenta tersayung ader kat sisi aku tok aku trosskan hiduppp nie….amen amen doakan haku....


abaikan pict ini ...


So per azam korang…..