Pages

Wednesday, December 23, 2009

R A K S A S A H I J A U @ H O M E

                nikmatila suasana yg tenang lagi damai inih angapla seperti ade tiupan angin sepoi2   bahse fiuhhh fiuhhh.....

ko tgk...alas meja dah gupe nasil lemak.....aku lah bungkus tuh konon2 tak mo elish tarik...punyela malas aku nak simpan brg2 tas meja tuh...malas2 haruss oulss...kirenye pas ni bleh la aku join pesatuan penjual nasi2 lemak,bungkus membungkus kasi aku .....


ini dia,dia datang dgn fire2 semua nasi lemak...arggg jadi lempeng sudah....elish dah pandai kemas susun2 barang dengan rapi ogehhh kalah aku....ehh susah ni ader saingan hidup ni...makcik kalah nie...dgn stokin sebelah nyer uishh mane stokin ko??


larikkkk.......tinggal la aku terkontang kanting mengutip satu satu satu brg....setelah gagal menyelamatkan bungkusan ituh....bile die makin besar ni macam2 bende dieh dah pandai nak buat...tak pandai pun buat2 pandai cittt....tak leh nak imagenes akhirnye aku sampai jugak merase jd sorang ibu....eh kakak eh tak ibu heee...cam baru semalam jer aku rase aku br biss sekolah (sambil terbayang2 main baling tepung lastday sekolah)eee padahal semlm nak dkt 10 taun kot aku kire campur taun depan....mcm mane 10 taun lggg?????

No comments:

Post a Comment