Pages

Thursday, December 31, 2009

H O M A I G O D H O M A I G O D

homaigod homaigod..tinggal beberape jam jew lg kite nak melangkah ke taun baru...homaigod homaigod cepatnyer masa mengejar kite...homaigod homaigod aku semakin mude taun depan...homaigod homaigod mane mau gi ini malam....rase mcm mau kuar berjalan2 ronda2 kualaa lumpur.....yaaaa kuala lumpurrrrr tgguuu (tak suker jem)...rase mau g hartamas squer makan dimsum(lg bapak jem)..arggg mane rakan2 seangkatan hakuuu...nape korang tak msg aku seperti taun2 yg sudah sampai penuh inbox msg hakuuu....betape tak sabarnya korang nak  g celebrettt,huhu mungkin taun2 ini dan seterusnya kite tak mcm  gini ..aku faham kite semua sudah berkahwinnn tiada lagi masa2 tok berpoya2.....harusss jage tata sulila sebagai seorg ibu isteri .....heeee....rindu mase2 laluku dgn rakan2 menyambut tahun baru.......luff u fwen ninah epa lili asha intan asra ida fara ....bindu korangggg sgt jumpee di bbsgbulohhhh sajeee(hakhak kate umah dekat)



  pict lameeeee ni dah bekepok ngan habuk2 time nieh zaman2 hangat2 gitu tgh bunge2 cinta...yer kerrr nampak semua bende semua bentok lufff jewww kat mate ini...heee

Photobucket
                                                 

No comments:

Post a Comment