Pages

Monday, December 21, 2009

A D A A P A D G N B L O G ?

ade per erk...makcik malas oulss nak hupdate ini blog buat kire dah lame tp jeguk2 ader la sbln sejam hukhuk...bz tuh...mane yg sudi2 jenguk2 tuh meh jemput2....next time next dan next...i will try 2 hupdate my blog ari2.....heee bole ker?byk ker cete?byk ker gosip?uuuihhh byk tuh...aku buat blog ni pun sbb ikut trennn ker?oh no no no....dah lame dah nak cari feel nak tulis blog ni ,konon2 malas la mau jd blogerss yg tegar nieh..cukupla dr zaman kanak mirc eh tak mainla chanel kg.i main chanel scooteries.hiphop-clan,hip-hop nation(arggg geli2 aku mase taip ni,ni kan pule korang yg bace)tuh zaman kanak2 ogehh...pass tuh frienster la my space la facebook la...argg buhsan2 hobi on9 sampai lebam nie,tp bak kate org tak nampak jalan lagi mase tuh,kire tak terbuke aty lg loh cukupla dgn aper yg aku dah terjebak....tp pas dah alami step2 sebagai gf ,tunang,isteri..ermmm ibu...byk rupenye kisah menarik tertarik lg da boom yg aku dah tempuh dan lalui perlu aku kongsi hurmm perlu ker?eh perlu2 k mane yg sker bace yg tak sker bole ker korang bace?ikut korang la...tu hak korang....biasela kdg2 manusia kite tak bleh halang dari sifat keji dorang...eee keji tau....lazeerrr tak haku.....ya ampun...