Pages

Wednesday, March 01, 2006

BERAT HATI DAN MULUT NI

Hello almaripink..

DIAM itu lagi sopan
Kalau dah cukup ilmu di dada baru lah bersuara

Tapi bersederhanalah jangan terlalu riak dengan ilmu yang penuh di dada itu

Kita orang islam bangsa melayu ada adapsopan,ada cara kalau nak menegur sesorang itu..

Bukan dengan cara memalukan sesorang

Aku tak paham kenapa isu ini jd BERAT
Yang besar2kan pon sedarah bukan orang luar pun

Ya allah
apalah dosa aku kat diaorang ini

Dah lama dah aku tahan sabar
Ni
Sent by Maxis from my BlackBerry® smartphone

No comments:

Post a Comment